Monday, August 3, 2009

Uppdatering om propp(ar)

Har fått en tid till SÖS i morgon mitt på dan. De ville kolla upp foten/benet trots allt...
Pust..
Det innebär i sin tur att mitt terapeutbesök blir inställt :-( ett efterlängtat sådant...
Men den fysiska hälsan är den som går först just nu.

Lillson är hemma!! Vet inte hur länge. Jag har ingen ork, har svårt att laga mat på grund av illamående och känner mig allmänt tråkig.
Tänker på barnens släkting som också är sjuk, hon mår lite sämre just nu. Mina tankar går till henne och familjen.... Många varma kramar till er.

Bestämt under dagen att det blir inget jobb för mig denna vecka. Orkar helt enkelt inte. Får helt enkelt backa på den punkten. Måste inse att jag kan inte göra allt jag vill, hela tiden. Ledsamt.. Men får väl ändock se det som en viss styrka att lyssna på kroppen.

Hoppas kvällen förlöper lugnt.
Det blir en tidig kväll.

No comments: