Sunday, August 16, 2009

Söndag morgon

Gårdagkvällen var trevlig!!
Hjärts kompis har fyllt 30 och det var lite fest igår!
Trevligt, trevligt och god mat.
Hemma ca halv elva.

Svårt att sova inatt. Kanske har lyckats bli ett par timmar. Blev tvungen att gå upp till slut, jag låg bara och snurrade i sängen och kunde inte andas. Ångestklorna grep tag i mig igen. Jag vet vad som utlöste det, men kan inte påverka. Det är kanske just det som gör ångest...
Eller visst kan jag påverka... Men inte så som jag egentligen vill att det ska vara.
Varför kan det inte bara få vara BRA??
Luddigt?
Mmm vet... Men det får vara så.
Det löser sig, på ett (hoppas jag) eller annat sätt.

Idag är hjärt och flyttar förråd.
Här är just nu molnigt, blåsigt och riktigt ruggigt. Jag och lillson kanske åker på loppis, vem vet.
Nåt måste jag hitta på annars blir jag galen. Men klockan är bara åtta än så länge, så det blir till att göra nåt vettigt med tiden fram tills det är dags att åka. Sändningarna från friidrotts VM börjar väl snart så det blir nog lite tv! :-)

Måste lägga in det bästa här också!
Den här är så otroligt bra, vilken röst hon har!




I will return!

1 comment:

Anonymous said...

Vet hur det är när ångesten griper tag i en.... låt det ha sin tid.. för du kommer igenom.. fast det kanske inte känns så när det är som djävligast... men man kommer igenom.. jag vet det...

Kram Pysan