Monday, August 24, 2009

Måndagmorgon!

Idag börjar allvaret för grynen!
Alla tre ska till skolan idag och jag känner mig ganska nöjd med det. Lite egen tid, sova när jag vill, äta när jag vill, gå som jag vill och göra vad jag vill. Skönt att inte behöva ha det fulla ansvaret, i alla fall under en veckas tid. Det är pappavecka nu. Jag kan koncentrera mig på mig själv och det som är bra för mig.
Jag behöver det nu.
Kanske mer än någonsin.
Förhoppningsvis lite egen tid för hjärt och mig också.
Nu är det rask fart till skolan som gäller.. Klockan springer på..
Idag är det tvätta och städa som gäller. Kanske ska måla lite också!? :-)

Snart tebax!

1 comment:

Anonymous said...

Sonen började tvåan idag.. och det är så skönt att det är normala gängor igen.. att det blir den går vardagen..

för den behövs.. och det har varit mycket rutiner den här sommaren.. men samtidigt så är det skönt att skolan börjar.. och jag och den älskade maken faktiskt får lite barnledig.. och sonen kommer ifrån oss också...

Kram Pysis