Thursday, August 13, 2009

Torsdag

Trött som en jag vet inte vad...
Måste vara massagen igår som lakade ut kroppen. Eller kanske sovit dåligt, kan vara så...
Spelar ingen roll, jag är vaken nu i alla fall.
Idag blir det en vända till stan för att träffa "BC-syster" Paula. Vi ska ta en fika och prata lite, ska bli mys.
Hjärt jobbar mycket nu, så det blir låååånga dagar för honom. Du är saknad här!! Bara så att du vet!
På fredag kommer äntligen mina gryn hem!! Som jag längtar! Det har varit många och långa veckor utan dem. Får se hur det funkar med behandling eller snarare följderna av den, nästa vecka.
Skolan börjar igen på torsdag. Lillson börjar 2:an, helt otroligt! Mellanson börjar 6:an och storson börjar veckan efter 2:a året gymnasiet. De längtar nog lite efter sina vänner även om de aldrig skulle erkänna att de längtar till skolan. Det gjorde ju en annan galenpanna som jag.

Solen skiner från en klarblå himmel! Underbart!
Nu ska jag slänga mig in i duschen, göra mig i ordning, valla hund och sen åka. Återkommer efter besöket i stora staden!

Ha en bra dag!

1 comment:

Anonymous said...

Här är det nästan likadant...

Son börjar 2:an.. lilltösa börjar gymnasiet.. och stortösa börjar sista året på gymnasiet...

Tänk.. en på 9 en på 17 och en på 18.. och make som är 10 år yngre än mig..

Ser fram emot att skolan ska börja.. så det blir ordning och reda på torpet...

Kram Pysis