Thursday, August 27, 2009

Torsdag och fullt schema

Morgon!
Precis gjort en laddning muffins. Mmmm jag vet.. Idag igen! :-))
Min kusse kommer hit och fikar med mig idag!! Det var så längesen och det ska bli urmys. Lite tufft samtidigt. Det är mycket som hänt under alla år och allt kommer upp till ytan.

Nu är det kväll.
En händelserik dag på många sätt. Kusinen har varit och fikat med mig. Hon kom dessutom med en påse nyplockade kantareller!!! Tack så jättemycket!!!
Trevliga timmar med blandat lättsamt och djupt prat. Härligt! Nu SKA vi verkligen upprätthålla kontakt!
Efter det blev det en sväng till Täby med smul. Först till smuls syster, sen till Täbban och smuliga inköp och sist till en kollega för inhämtning av Aloe.
Smul åkte till jobbet när vi kom hem, jag gick en sväng i skogen. Skönt!!!
Har bakat matbröd och ska snart i väg till kompis M och en kvällsfika och uppdatering av alla lägen. Vi träffs för sällan!!

Hjärts goa mamma ringde för en stund sen och pratade lite. Hon följer mig till min nästa behandling och Hjärts pappa hämtar upp oss efteråt.
Goa goa goa Kramar!!! Det betyder så mycket!! Ni betyder så mycket!
Efter nästa gång är 2/3 klart!
Bara det är värt att fira!!!
Snart klar! Snart!

Nu ska jag vila lite sen är det dags att åka till M och fika!

Kramar om

1 comment:

Anonymous said...

Vila är viktigt.. jag vilar mycket.. ett blogginlägg kan ta flera timmar att skriva.. och jag lägger dem i opublicerat.. och sen när jag orka så skriver jag lite till..

Kram Pys