Saturday, August 15, 2009

:-)

Tack Annica!!
Skulle vara kul med ett kusintjejband!! Vore kul att testa!
Älskar att sjunga, men gör det mest när jag är själv, än så länge.
Lite singstar och så förstås karaoke ute nångång, lätträknade gånger. Haha
Är för feg för annat... Hehe

Lördag förmiddag. Solen skiner. Underbart!!!
Karusell i magen. Förstår inte.
Storson jobbar idag, mellanson har sovit hos en kompis och är fortfarande kvar där, lillson är ute med en kompis och här är jag! :-)
Försöker förtvivlat få något gjort, men nu är det ju dessutom friidrott på tv...
Ska skärpa till mig lite, släpa fram den eländiga, tråkiga dammsugaren och dra på lite bra musik och skråla med i sången. Så har jag i alla fall gjort något vettigt idag, det var dammsugningen jag syftade på! :-)
Sen är det duschning och påklädning och stundade 30-års fest för en av Hjärts vänner.
Fnular på om jag ska gå med eller utan hår?
Underligt att man ens ska behöva fundera på det... Men idag har jag inte lust att besvara några frågor, eller dra till mig en massa onödiga blickar. Vill "glömma det" för i alla fall en dag...
Får se hur jag gör.

En förtvivlat konstig dag idag. Vänner och släkting som mår dåligt och många tankar som snurrar ikapp med det. Har lite svårt att hantera när det blir för många utifrån kommande moment som ska behandlas i min hjärna. Då slutar det med att jag sitter rakt upp och ner på en stol och glor rakt ut i luften. Hjärnan går ner på tomgång.
Ska ladda om nu. Tömma hjärnan och sen fokusera.

Klara färdiga GÅ!

1 comment:

Anonymous said...

Ser nu att du och din Hjärt är särbors.. det är vi också.. och det är så skönt.. jag kan vara själv... och vill jag så kan jag låsa in mig och inte släppa in någon..

Dessutom finns det inte någon cancer i den här lägenheten.. Det fanns det i den andra.. för där fick jag både min cancerdiagnos.. och att jag hade metastaserna.. men här finns den inte.. den sitter inte i väggarna... som det gjorde på förra stället..

Kramen på dusan
Pysan