Tuesday, August 4, 2009

Nattuggla

Svårt att somna och sova i natt. Trots att jag var jättetrött under kvällen så var det som att ha ätit en burk koffeinpiller strax innan läggdags.
Knappt en kaffedroppe jag druckit.
Haha otroligt!
Men det var många saker som spelade in.
En gårdag med massa händelser och känslosvängningar.
Stress, oplanerade händelser, många tankar, press, tårar, illamående grym trötthet, storson som var ute sent och telefon i natten.
Pressande..

Satte mig och läste lite i boken "Att leva och verka till 100%, fastnade för en rad :

"Rannsaka noga ditt eget hjärta ty det är källan till livsfrågorna"
/Psaltaren

Tänk på den...

Ska äta lite nu sen bär det av till SÖS!

UPPDATERING:

Ringt återbud till SÖS, benet ser bättre ut, inte lika rött utan mera lite blått. Det gör inte ont upp i benet. Så jag kör på.
Orken hade nog inte tagit mig till SÖS i alla fall.
För många tankar, för mycket grubblerier.

No comments: