Tuesday, August 18, 2009

Hmm en timme...

Om en timme är jag på väg in mot stan och sjukhuset för behandling nummer 3!
Jag åker själv idag, lillson hoppade av när han insåg att det inte finns så mycket att göra där. Men men..
Bävar lite för kommande dagar redan nu, men får försöka se det som att för varje sekund av illamående så lever jag längre, för varje sekund så gör det nytta i min kropp.

Hehehe Pys Pys...
Klimakteriehäxa?? Jag??
Hehehe Men det kanske förklarar mitt beteende!? Eller om det beror på annat....
Men cykeln har fortsatt som vanligt kan man säga, i alla fall än så länge, utan att gå in på för nära detaljer. Fick tydligt besked om det igår. Men det kanske händer saker i hormonellt i kroppen? Vad vet jag?
Ska göra mig i ordning nu..
See u when i return!
Halfway!

2 comments:

Mia said...

Tänker på dig idag hjärtat.

Varma kramar

Anonymous said...

I alla fall så fick min cyto mig att gå in i klimakteriet..

Jag har en sak på min blogg just nu.. och jag hoppas att du hänger på.. för det hade varit jättekul...

Nu ska jag fortsätta min resa genom bloggar...

Kram Pys

Ps. Vilken cyto får du..?