Wednesday, August 19, 2009

Onsdag kväll

Fortfarande är läget under kontroll!!!
Knappt jag vågar säga det..
Bara lite illamående men har dock ätit! Bondomelett till lunch, äpplen, några koppar kaffe och fikabröd.
Trött är jag dock och det gäller att vila när kroppen säger att den är trött. Annars kommer illamåendet också. Måste lära mig att lyssna på kroppen, men det är svårt. Gillar inte att acceptera att det är något annat som styr vad jag ska göra och inte. Återigen en släng av kontrollbehov! Hehehe

Storson lagar mat, mellanson har varit ute med hunden och jag ska lägga mig en liten stund igen. Så jag orkar med resten av kvällen.
I morgon är det upprop för mellan och lillson. Mellanson klockan 10 och lillson
kl 15. Ska bli lite skönt att komma in i normala gängor igen. Lite ensamtid på dagarna och jag vet att de har det bra där de är, med mat och kompisar och hela den baletten.

Dags att äta!

1 comment:

Anonymous said...

Här börjar skolan den 24... och varför står i mailet jag skickat till dig..

Man ska lyssna.. sov om du behöver.. och det är bra med lite egen tid.. när ungarna är i skolan.. för du behöver reflektera över din sits.. och det är så skönt...

Kram i massor
Pysis