Friday, August 21, 2009

Får liksom ingen ordning och barr i skorna..

Mmm på ungefär samma nivå..
Men plockar man bort barren så kanske det blir ordning!?
Undra kan man ju alltid göra.
En sväng i svampskogen som blev kort. Blev i alla fall en kantarellmacka!!
Orkade och vågade inte traska för långt in, har ju svårt att hitta i min egen ficka.

Ska lägga mig och vila en stund strax, ska träffa hjärts syster i Täbban om några timmar. Vill ju vara pigg då!
Får se vad som händer här under kvällen...

Hjärt kom förbi innan hemgång. Skönt för dig att åtmintone få komma hem i tid en dag per vecka.
Hoppas ni på går´n får en trevlig kväll.

I morgon blir det troligen en tur ut i mer civiliserad skog och en och annan loppis! :-) Vill inte barnen , åker jag själv! Trevligt det också. Nu ska jag sussa en stund, sen e det dusch och iordningställande som gäller.


Smul...

"Vad du än gör, ta inga råd från mig
jag vet, de fungerar inge bra" LW

1 comment:

Anonymous said...

Var glad att du bara får barr i skogen..

Hösten 2007 var liksom inte så kul i svampskogen.. då var min frisyr kort.. och mycket kryllig.. och jag kan tala om att jag hade otroligt mycket barr i håret...

Kram Pysis...