Friday, August 14, 2009

Skriva eller inte? Vad?

Skrev inlägg.
Tog bort inlägg.
Skriver igen.
Plötslig oro att stöta mig med någon.
Hmm inte riktigt jag..
Har tagit bort ett inlägg för ett tag sen, längre tillbaka, för att det fick negativ inverkan på mig och mitt liv.
Det var en engångshändelse.
Inte fler gånger tar jag bort inlägg för att någon annan vill, men förhoppningsvis så känns det bättre för just den personen, det var viktigt för mig.
Det jag skriver om är mina känslor, mina tankar, mina upplevelser.
Vad som händer i mitt liv. Det är inte alltid roliga och trevliga saker, även om jag ska försöka hålla det på en positiv nivå.
Men händer det mindre roliga saker så kanske det står här också.
Det är delar av mitt liv och det är inte alltid en dans på rosor.
För vem är det det?
Jag skriver för min skull, i första hand.

Fastnat på youtube idag.. Så mycket musik, så många texter som fastnar. Som förmedlar känsla, liv och djup.
Musiken kommer följa mig genom kvällen och natten...

I´ll be back!

1 comment:

Anonymous said...

Min blogg är min blogg.. din blogg är din blogg.. och ingen får komma och säga vad jag ska skriva eller inte skriva.. det var därför det blev en sån där dum grej av när jag la lösenord.. jag lägger lösenord om jag vill.. och inte sjutton ger jag ut lösenordet i kommentatorsfältet.. och speciellt inte till en person som jag inte vet vem det är...

Men gör man som du.. mailar och ber att få det.. och jag kan gå tillbaka och se vem du är då är allt i sin ordning...

Jag hade skrivit.. och om jag var du så hade jag lösenordsskyddat texten.. om du kan det här.. jag vet att jag kan på wp.. men inte om det går på den här portalen..

Så jag hade nog inte vikit mig.. för text är text.. och det är ju som jag känner just nu.. och den känslan kommer aldrig igen...

Kram Pysan