Thursday, August 20, 2009

Torsdag morgon

En dålig natts sömn även inatt...
Kan bero på Betabred (cortison) eller helt enkelt för att det är fullmåne inatt. Låg och undrade över det igår, och mycket riktigt när jag kollar almanackan så är det fullmåne natten som kommer. Eller så beror det helt enkelt på "vissa" andra saker. Eller kombo...
Annars mår jag bra! Tryckt i mig de mediciner jag ska ha på morgonen.

Idag är det skolstart! Mellanson börjar klockan tio, tänker följa med på uppropet. Jag hinner hem och vila lite tills det är dags för lillson klockan 15.
Lika bra att passa på när jag har möjlighet nu.
Hjärt åkte för en timme sen ca, jag ska nog knyta mig en liten stund innan det är dags att gå upp och förbereda plugget.

So long!

1 comment:

Anonymous said...

Du kan bli speedad som sjutton av betapreden.. det är ju cortison.. och jag vet tjejer som bakade kanelbullar klockan 2 på natten..

Men samtidigt så är det rätt så häftigt att vissa blir på det sättet.. för jag blir det inte..

Nu ska jag fortsätta att läsa.. vi höres...

Kram Pys

Ps. jag har mailat dig.. med lite länkar...