Tuesday, August 18, 2009

3:an klar!!!

Fröken tröttmössa här....
Om det är på grund av cyton eller ett allmänt luftpys vet jag inte.. Spelar ingen roll heller. Men så här snabbt har det inte kommit tidigare. Mår illa också, dessutom tagit medicin mot det men hjälper föga. Huvudvärk...
Gah!! Gnällspik!
Misstänkte och anade att det skulle bli värre för varje gång, men så länge jag slipper spy så får det väl vara ok...
Men nu är hälften gjort!!!

Engagerat barnen att sköta hemmet resten av dagen, med mat, hund och diskmaskin. De e duktiga mina gryn!!!
Själv ska jag, från min redan nu liggande ställning, borra ner huvudet ytterligare i kudden...
Vila....

Önskar en lite paus nu eller åtminstone att det flyter på, utan grus i maskineriet, på alla plan.

Ima

2 comments:

Mia said...

Tänk va det ändå gått fort med den första halvan. Nu får vi hoppas att nästa halva går lika fort, sen ska vi nog planera en resa du och jag min sessa..:)

Anonymous said...

Grattis till trean.. då kan du börja räkna ner.. du har tre kvar.. om fyra veckor så har du två kvar.. etc..

Önskar att du inte blev illamående..

Hur ser ditt illamående schema ut? För ett sånt hade jag..

Vad har du för illamående mediciner?
För jag fick Pimperan i stolpiller.. och det funkade kanon...

Kram Pys