Tuesday, May 26, 2009

Värmebölja på väg?

Ja de basunerar i alla fall tidningarna ut.. Undrar om det stämmer denna gång?
Solen skiner hur som helst även idag, både inne och ute.
Dagen är planerad och det känns ganska skönt.
Prommis med hunden innan det blir dags för teraputbesök på Aleris mottagningen. Ska bli skönt. Finns en del att ventilera om de senaste två veckorna.
Efter det blir det troligen ett besök på SÖS, vill att de kollar upp "kluckandet" i mitt högerbröst. Hur som helst är det väl bra att ringa först.
Efter det ska jag hem och förhoppningsvis ta emot mina hjärtegeryn. De har haft maginfluensa och blev kvar hos pappa en dag till. Vill inte och behöver inte ha det också just nu. Sen är det grillfest på jobbet ikväll!! Det ska bli roligt, gamla och nya arbetskamrater och det känns viktigt för mig att träffa de. Menjag tar egen bil så jag kan åka när jag känner att jag behöver.
Men först blir det morgonkaffe i solen på altanen.
Underbart!

No comments: