Thursday, May 28, 2009

Barnen e hemma!!!

Mys!!!
Har längtat så efter de! Samtidigt har jag behövt tiden, som varit, lite för mig själv och tankarna. Men nu så blir det mjukstart, torsdag till måndag morgon.

Det första mellanson frågade efter var Hjärt... Så fint, så otroligt stort och det kom från hjärtat. Känns skönt tycker jag.
Lillson pratade också om Hjärt när vi åt middag. Det känns bra att Hjärt är med oss, även om inte fysiskt.

Det krävs övning för att klara färdigheter som tålamod, väntan och längtan. Men det känns som att jag kommer lite längre för var dag.
Väntan på provsvar som jag egentligen inte vill ha bland annat. Men hellre veta och åtgärda än denna låååånga väntan.
I morgon ska jag förhoppningsvis gå och bygga naglar, bli lite sommarfin :-)

Mellanson sitter och syr ihop ett hål i sina byxor och lillson söker sina kompisar ute på gården. Nu ska jag hjälpa till lite! Duka undan middagen och plocka in i diskmaskinen!

Vi ses!

No comments: