Sunday, May 3, 2009

2 comments:

Mia said...

Åhh jag älskar oxå denna..:)

Fredrik said...

Även kallad hjärt.
Premiär för mig, inlägg och på någons blogg.
Någons lät fel.
Premiär för mig och inlägg på jordens bästa/viktigaste blogg.

Glad att du uppskattar "vår" familj! Du är en del av den!
Även jag är övertygad om att Lillson hamnade i ny värld, paradiset.
Platsen, solen, kärleken, harmonin!

Som sagt! Nya berg. Nya stenar. Jag hade lite svårt att slappna av. Men situationen, tiden, var underbar.

Du ska aldrig behöva känna så! Vi ska fixa det här. Jag menar VI. Du och jag tillsammans. DU+JAG+de som bryr sig.

Jag har följt, sett hela storyn om en pojke som vill gå till centrum, ensam med 60 kr kl. 19. Vårt handlande är vackert men den unge mannens tankar är större och vackrare än vad alla kan ana.

Du har fina barn, alla tre!
Olivia är också bra, ibland.
Gustaf, känner jag inte.

Nej, du är inte "sån", men du är männsklig.

Hjärt har för avsikt att komma, på uppdrag i Uppsala, men efter fullbordad arbetsdag beredd att komma.

Du äger min tillvaro!
Du är den bästa!
Glad att få vara vid din sida.

/Fredrik