Friday, May 1, 2009

Jaha! Sen då?

Däcken på bilen....
Mmm just det...
Bultarna gick att lossa, inklusive låsbulten.
Men sen då?
Däcket satt ju som fastgjutet!!!! Vågar ju inte slita och dra när bilen står upphissad med domkraft, verkar ju riskabelt.
Så det blev till att skruva fast bultarna igen och så får jag väl uppsöka hjälp i morgon bitti för att få loss eländet... Undrar om det finns något öppet i morgon? Gör-det-själv macken kanske men problemet kvarstår ju.. Det sitter fast...
Hmmm....
Sånt här gör mig galen! Vill och kan men funkar inte ändå!

Nu ska lillson och jag gå till centrum och handla lite. Han ville dessutom hyra en film. Jag ska handla lite gottis och andra nyttigheter. Mat blir det väl så småningom. Blir nog till att smutta på vinet ikväll tror jag. Kanske kommer Mia hit, om vi orkar hehe
Känner för att ha sällis ikväll, vinet kanske inte är så bra i det sammanhanget... Man blir lätt lite sentimental. Men vad gör väl det, egentligen?
Storson jobbar, igen. Mellan är fortfarande hos sin pappa.

Shoppingtime!

"Vänskap är en själ som tagit bostad i två kroppar" Aristoteles

Uppdatering: Nu blir det matlagning och vinöppning!
Mia och Raffe kommer över och sällskapar mig med mat och dryck!! :-) Trevligt och mysigt!!

Magnus! Ta de lugnt i skogen!! ;-) Du behöver inte ta någon öl för mig, jag får egen!! :-))

1 comment:

Amanda said...

hoppas du haft en bra dag ima. önskar dig en trevlig helg. //Amanda