Sunday, May 17, 2009

Rätt låt vann! Mmm så kan det vara!

Söndag morgon. Dagen efter en otroligt trevlig kväll!!
Tack Martina och Tommy!!
Vi grillade, umgicks och kollade lite schlager.
Rätt låt vann!!
Dessutom så verkade de flesta andra vara överens om det också, även de som röstade. Otroligt!
Har abstinens efter min hund!! Det får bära eller brista, hon måste hem idag!
Faccinerande hur en hund får en sån otrolig stor plats! Martina och Tommy tycker också det är tråkigt att bli av med henne nu. Hon har uppfört sig exemplariskt!
Hjärt åkte hem för en stund sen, hade lite att pyssla med.
Tack hjärt för en trevlig och bra kväll!

Jag gick som jag var igår!! Klädde upp mig lite. Kände mig fin, nästan hel faktiskt. Inte så många frågor, inte så mycket prat om just det. Det tycker jag känns skönt. Vill bara vara JAG ibland!! Det andra får så mycket tid ändå.
Kvällen gick bra, lite ont, men vi var där till klockan var halv ett.
Stupade i säng när vi kom hem.

Idag? Får se vad den har att erbjuda...
Ska hämta hund. Långpromenad, kanske ner till Österskär. Skönt att bara sitta med vattnet, tankarna och att bara få vara.


Ima

1 comment:

Anonymous said...

hoppas du haft en bra dag Ima o att promenaden var härlig. Det förtjänar du. Kämpa på.