Tuesday, May 26, 2009

Eftermiddag

Tisdag och redan eftermiddag!

Tiden går så fort!!!

Har varit till odenplan där teapeuten befinner sig. Sååå otroligt skönt att prata med henne. Längtar redan till nästa gång, faktiskt. Givande, utvecklande och ingående kan man förkorta det hela till.
Det blev en prommis till hötorget och en sväng ner till Hötorgshallen, där jag inte orkat gå in på typ 20 år.
Jag gjorde det idag!!
Häftigt!
Sen blev det "käk" på burger king vid sergels torg, lökringar blir det när jag äter där, plus lite annat kraffs. Glass vi östra station innan tåget gick mot Berga.
Hemma halv fyra, shoppade lite till barnens pappa som är dålig, så även barnen. De kommer inte idag heller, vi satsar på i morgon och hoppas att de mår bättre då.
Nu ska jag snart duscha sen blir det färd mot jobbet och grillfest! Kul!
Ska sätta mig en stund på altanen och softa och gå igenom lite saker först tänkte jag.

Har även tagit kontakt med Uppsala akademiska sjukhus för att få ut journalkopior på mammas sjukdomstid och behandling, får se om det kan gå.
Någon som har förslag på hur man annars ska göra??
Mycket nu... :-)

Kramar

No comments: