Friday, May 29, 2009

Sol sol sol

Och mera sol:-)) Helgen ska tydligen bli högsommarvarm!! Strålande!

Blodprover äntligen tagna, nästan två (dryga) veckor sent.. Men det blir en del saker som faller mellan stolarna, även vissa saker som jag borde ta tag i.
Tycker inte om blanketter och andra papper som ska fyllas i, usch...
Skatteverket fick jag papper från idag, "Preliminär självdeklaration" eftersom jag har registrerat företag. Detta trots att jag enligt överenskommelse, via telefon innan deklarationen skulle göras, inte behövde fylla i någon sådan blankett då företaget varit vilande! Blir galen! Den ena vet inte vad den andra gör, tydligen.

Papper till FK som ska fyllas i och skickas in, bara att göra, eller?!

Kompetensinventerings papper från jobbet som ska läsas igenom och noggrant fyllas i inför samtal som är inbokat på måndag.
Magknip!!!

Inget nytt från stadsarkivet heller ang kopior på sjukjournaler, detta trots ytterligare ett mail till de.

Hjärt kom förbi en sväng, puss på nos!
Mellanson tog stort jättekliv idag, genom att säga att han vill att Hjärt kommer i morgon... Mina tårar brände innanför ögonlocken. Det var stort! Ett enormt jättekliv mot att våga och vilja släppa in.
Hjärt du är omtyckt, efterlängtad och saknad!! Hoppas att du känner det...

Snart dags för lite städning och matlagning. Får se vad fantasin har att erbjuda :-)

Återkommer senare.

No comments: