Wednesday, May 27, 2009

Ledin på Skansen i sommar!

Jodå så är det! 30 juli är jag på Skansen, inga diskussioner!
För er som är intresserade så släpps nya albumet 10 juni!

Solig dag, bra dag!! :-)

Halvtrög start på onsdagen måste jag säga.. Det blev sent igår, det känns idag. Halvtrött så att säga...
Jag flörtade lite med chefen och fick ställa bilen på lastgården och hämta den idag. Det var gott med lite vin och öl till maten, det var anledningen.
Så i morse blev det bussfärd till jobbet för att hämta bilen.
Så lätt är det ju aldrig. Det tog typ tre timmar inne på jobbet för att hämta bilen! Hahaha
Jag vill ju prata med mina vänner, pratade med chefen också, det blev fika och käkade lunch. Det hade lätt kunnat bli ett par timmar till. Men orkade inte mer än så. Fick åka hem och lägga mig, helt slut.
Vilat en stund, pimplat kaffe och måste försöka komma på någon middag. Har ingen lust...
Saknar hjärt som är borta på konferens...
Saknar mellan och lillson som fortfarande är sjuka och som fortfarande är hos sin pappa, av hänsyn till mig, så jag inte blir sjuk. Förhoppningsvis kommer de i morgon.

Ska fylla i lite papper till försäkringskassan så jag får pengar utbetalt nästa månad, blir knackigt annars..
Ska fylla i papper till försäkringsbolaget också för min egen del, bara jobbiga papper alltså.
Nu e det mat och prommisdags för hunden, kloklippning och duschning. Hon tappar såååå mycket hår just nu.
Sen blir det förhoppningsvis middag av något slag :-)

Återkommer!

No comments: