Tuesday, September 29, 2009

Hehe vad säger man?!

EN gång kvar nu!!!
Yippie!!!
Det ensamma fingret jag visar upp, känns just ensamt. Otroligt och faccinerande!
Skönt och med en obeskrivlig lättnad och glädje.

Jag mår bra än så länge, möjligtvis lite illamående och ganska trött. Men helt klart mer än överkomligt.
Hjärts syster L var med mig på SÖS idag, jättetrevligt att ha dig med tjejen, trots att ingen av oss gillade omgivningen :-) Efter SÖS käkade vi lunch, gott!
L åkte och jóbbade och jag for hemåt.
Tack också till Hjärts syster A som finns/fanns som backup om jag inte skulle fixa att köra bilen hem. Det är det som är lite läskigt, jag vet ju inte hur det slår till just denna gång.
Tack till Hjärt också förstås, du är med hela tiden.
Mina barn är små pärlor. Tack söta små underverk!

Dags att värma på lite mat, sen lite vila.

:-))

1 comment:

Anonymous said...

Jag har två behandlingar kvar... sen har jag gjort 21 stycken droppbehandlingar.. fast de räknar inte då.. de räknar att en tre veckorsperiod är en omgång.. och då har jag just börjat på omgång 7.. fast oftast får man bara 6... så jag får en extra..

Tänkt på dig.. och det hade varit kul om du varit med till Spanien..

Så störtskönt...
Laddat mina gamla batterier.. så idag låg de vita på 3,5.. så högt har de inte legat på ett tag.. så nog var det skönt att vara iväg.. fast Hb:t var inte lika bra.. det låg på 98.. så det blev lite EPO..

Kram Pys