Friday, September 18, 2009

Träningsdag!

"Upp och hoppa ligg inte och dra dig!"
Så kändes det i morse. Detta efter en otroligt seg kväll och natt, då det fortfarande känns som kroppen är alldeles cortison stinn. Svårt att koppla av med många tankar och funderingar. Svårt att sätta fingret på exakt vad som rör sig i skallen.
Lånar Lasse Winnerbäcks ord igen... "Jag får liksom ingen ordning"

Så skutt upp ur sängen, frukost på bordet och dags att "jaga upp" barnen.
ÄR träningsklädd och ska ge mig ut i spåret så snart de gått till skolan. Sen blir det jobbet och ett styrkepass där innan det är dags att träffa en av mina Aloe kunder. Sen blir det en lugn eftermiddag, förtjänar det tycker jag.
Gårdagen var det fullt ös hela dagen.
8 maskiner tvätt. Vikt och inlagd i skåp. Träff med kollega Mita i Täby C och fika där. Matinköp på vägen hem. Samtal i skolan med mellanson och sedan hem och laga mat.
Wok med kyckling blev det igår. Sen fick jag sitta ner en stund.
Undrar i mitt stilla sinne... Hur ska jag hinna jobba sen??
Det kanske är så att livet sprang på lite för snabbt innan jag blev sjuk. Ibland undrar jag också om man får såna här smällar just för att man ska stanna upp, landa och faktiskt fokusera mera på livet. Det blir i alla fall kontentan av det hela.
Tack för det!!! :-))

Pratade med min käre morbror igår också. Det var så längesen!!
Tack för att du ringde! Tack för pepp och fina ord. Jag hoppas snart att komma upp och hälsa på, längtar!
Nu är det dags att pusha barnen till skolan!!
Dags för mig att snöra på skorna och värma upp lite.
Vilken härlig känsla det här är!!!
Återkommer under eftermiddagen!

Ha en bra dag till dess!!

Puss på nos!

No comments: