Thursday, September 24, 2009

Slutet av veckan

Nu börjar det närma sig slutet av veckan.
Min "braiga" vecka! Jobbat också idag, men idag är jag trött trött.. Det tar på krafterna i vanliga fall att gå upp klockan 04.15, nu är det än mer tungt. Men snart snart är jag klar. Färdigbehandlad. :-)
Försöker lyssna på kroppen men det är svårt att dra ner på tempot, svårt att låta bli att engagera mig på jobbet, svårt att låta bli att göra saker man vill på grund av nån j-la medicin som får mig hängig. Accepteras icke. Inte denna vecka i alla fall. Nästa vecka och behandling nummer fem ( av 6 !!!!) kommer inte att ge mig någon chans att smita undan sängen och vågrätt läge. Så jag kör när det funkar.
Kanske e dumt, men men :-))
Envis som en röd gris hehe.
Ikväll är det Forever föreläsning, funderar allvarligt att passa på att gå, nu när jag är pigg. Ska fnula en stund till så får vi se...
Fredag i morgon. Förhoppningsvis lunchdate med hjärts systrar! Nice!!
I övrigt troligen en traditionell helg. Kanske drar ihop nåt på lördag eller så. Några av mina vänner e lediga i alla fall. Kanske en sväng till södra sidan?!
Vi får se :-)

Nu ska jag vila en stund.
I´ll be back

"Gud giv mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra
Mod att förändra det jag kan
och förstånd att inse skillnaden." Sinnesrobönen

Maxad, glad och lite crazy

1 comment:

Anonymous said...

Härligt att läsa din blogg så full av energi ;-)

Lev & blomstra vännen!

Kram! // C