Monday, September 21, 2009

Ny vecka igen..

En vecka kvar till behandling, nummer näst sista!!
Nu får gärna veckorna springa på så jag blir klar.
Men sen då?
Vad händer när alla dessa måsten tar slut?
Jo, jag ska LEVA!
Jag ska göra det jag trodde att jag gjorde förut.
Leva.
Njuta av dagen idag, sortera bort det som är oviktigt och ta vara på personliga möten.
Så många människor som jag mött under dessa månader!! Nya och "gamla", men jag har verkligen MÖTT dessa människor. I och med mitt hjärta, i min sårbarhet ibland, men också i min styrka av att i alla lägen vara mig själv.
Jag har hittat mig i det här.
Tack alla som varit och är med på min resa!

Kört en träningsrunda på gymmet idag. Skönt!! Bränner i magmusklerna just nu, kanske körde lite för hårt :-)
Planerat middagsmaten och tänkte faktiskt lägga mig och stänga ögonen ett tag.
Lill och mellanson ska till sin pappa idag, så det är inte något direkt att passa.
Middag bir det när det blir renskavsgryta med champinjoner och kantareller.
Papps ligger på sjukhus, blindtarmsinflammation, och ska opereras idag. :-(
Nu får det räcka med saker som händer runtomkring mig.
kan man få hämta andan lite?!
Barnens släkting S, mår inte bra heller. Så ledsamt, önskar jag kunde göra något. Vi pratar en del i alla fall, det känns bra. Tänker på dig och familjen, S!! Kramar om!
Nu ska jag luta mig tillbaka och slappa lite, välförtjänt! :-))

Återkommer med update!

xoxoxox

No comments: