Wednesday, September 9, 2009

Onsdag

Trög dag...
Vaknade 10.40!!!! Så länge har jag inte sovit sen jag vet inte när.
Somnade dessutom tidigt.
Men upp och gjorde mig lite i ordning, till jobbet för att köra ett styrkepass som inte blev så intensivt... Men gjorde lite av det som var tänkt resten tar vi en annan dag. Fika med Maud på jobbet och sen hem.
Undrat varför jag denna gång är så trött...
När en arbetskamarat frågat mig om jag tagit mina mediciner så kom jag på att jag missat betapreden...
Så det blev en sväng till apoteket för ny uthämtning av mediciner.
Tagit betapred nu så det blir väl en sömnlös natt.
Illamåendet sköljer över mig nu, som vågor...
Dags för Primperan och en stunds vila innan fotbollen börjar.
Mat är inhandlat till Hjärt och storson. Göra i ordning får de göra själva.
Jag har en nypon/blåbärssoppedag och rostade mackor.
Det får duga! :-)

Dags för vila!

1 comment:

Anonymous said...

Nyponsoppa är jättegott.. och blåbärssoppa också.. fast det sista vågar inte jag.. med anledning av min lite förstoppade mage...

Kram Pys