Tuesday, September 15, 2009

Morgonstund har guld i mun

Först!

GRATTIS älskade lillson på din 8-årsdag!!
Stora killen som önskar sig boxningshandskar i present. Vad ska du göra med dessa undrar jag?! :-)
ska snart upp och förbereda frukost på sängen, tårta önskade sig den lilla till frukost.. Sååå tårta blir det! Fotobevis kommer sen :-)
GRATTIS också till barnens storkusin L! Hurra hurra hurra hurra ochh stort GRATTIS på din 18-årsdag! Många många kramar!!


Hjärt uppe tidigt för att åka och jobba, jag kan inte somna om. Plötsligt pigg som en lärka!
Vi möblerade om här igår och blev faktiskt färdiga, i alla fall vad gäller utplaceringen av möblerna. Sen är det småpyssel kvar, men det får vi ta efter hand. :-)
Det blev ganska bra faktiskt! Känner mig nöjd över att vi äntligen får ett eget sovrum.
Mellanson och lillson delar nu sovrum, men de sover och spelar ju bara där, så de får stå ut med det. De hade inga invändningar heller.

Körde ett gympass igår, mest armar och ben. Rygg och mage får bli i morgon.
Ewa hur gick det med din träning igår?! :-)
Jag känner mig glad, nästan lite spritt i kroppen! Ändå en konstig gnagande känsla i magen, oro på något sätt. Ska snart försöka sätta fingret på vad det är.
Tänker och undrar mycket. Försöker förstå mig på vissa saker som jag har svårt att hantera. Jag vet dock att jag måste ta tag i det, att verkligen reda ut det, annars kommer jag att grubbla ihjäl både ett och annat. Men jag har i alla fall lärt mig några saker:
Tänk först, handla sen.
Lita på min intuition.

Snart dags för bagarmamma att göra tårta!! Mmm jordgubbstårta till frukost! Undrar vad det kommer ifrån?!?! :-)

Kramar

2 comments:

Anonymous said...

Du kommer att möblera om igen.. sen kommer du att vilja flytta.. för det kommer att kännas som att cancern "sitter i väggarna".. och det kan ta jättemycket energi... och den ska gå åt till att du ska bli frisk..

Hos oss gick det inte.. två dödsfall och så besked om först cancer.. och sen metastaser...

Så vi flyttade helt enkelt.. och det var, tycker jag, det bästa vi kunde göra...

Kram Pys

Anonymous said...

Jag önskar att jag kunde hjälpa och stötta dig när det behövs. Men känns inte som att det finns plats. Vill inte tränga mig på. Jag vet att du har ditt liv, men jag vill att du ska veta att jag bryr mig. Ledsen för att jag gjort dig så illa, även om det var längesen. Känner mig träffad av gårdagens inlägg och önskar jag kunde ändra det som varit.
Sköt om dig världens, världens bästa Ima!