Saturday, September 5, 2009

Mmmm... arabou

Galet sugen på choklad, hela tiden.
Jösses, Marabou mjölkchoklad med nonstop. Gott!!!
Häromdagen var det Toblerone som Hjärt kom hem med. Tidigare i veckan ytterligare en Marabou chokladkaka. Det här är inte bra. :-))
Någon måtta får det vara!
Fotbollen gick bra, Frejarna kämpade på. Duktiga små killar!
Fika med Mia mums i centrum och en vända till apoteket. Tur att jag har frikort även där, kostar ju en förmögenhet annars. En liten förpackning med tre tabletter hade annars kostat 610,00. Helt galet!
Mina små fjun som börjat växa på huvudet är nog på väg bort igen. Alldeles öm i hårbotten och det är stickigt som på insidan av huvudet. Så det blir allmän borttagning ikväll.
Hade dock en önskan att det kunnat få fortsätta växa nu. Men kanske inte att räkna med förrän behandlingen är slut.
Detta var bara en luring, en försmak på hur det kommer att se ut när det till slut växer ut. :-) Håret som kommer ut ser, i alla fall nu, ut som att det är ganska mörkt. Vi får se :-))

Nu är det dags för en powernap, varit vaken sedan klockan fem i morse när Hjärt gick upp. Svårt att somna om på morgnarna.
Sedan blir det middagsplanering, mat och fotboll som gäller skulle jag tro.
Kanske en eller annan prommis.

Återkommer!

1 comment:

Anonymous said...

Tänk på att vissa saker du äter nu kommer du inte att kunna äta sen.. för det smakar vedervärdigt och illamåendet kommer som ett brev på posten...

Jag vet.. jag kan inte använda pepsodent.. och jag kan inte äta Marianne..

Kramar
Pys