Wednesday, September 2, 2009

Speed...ad

Nytränad, speedad och otroligt glad dag idag.
Njuter av känslan av fjäderlätta fötter och lite skakiga muskler i både armar och ben. Det ger resultat. Me like! Nästa vända blir på fredag. :-)
Känns som jag har fått ur mig massor idag, inget privat direkt utan mera arbetsrelaterat, plus träningen som positiv inverkan.
Från och med nu ska jag försöka ta en dag i taget och inte rusa fram som tåget. Har insett att alla har inte samma takt som jag.
Så det är bara att välja, fortsätta springa eller sakta in. Så jag provar något nytt, det sistnämnda. Vill så mycket bara! :-))
Nu blir det en tur till centrum, tänkte se om det finns schalar till mitt stackars huvud, det är både kalt och kallt. Peruken hoppar jag över, den fungerar som en ångbastu plus att håret bara hänger i vägen. Kliar gör den också.

Så kanske visar upp huvudbonadkreationer (haha nykonstruerat ord) sen.

See u later!

No comments: