Monday, September 14, 2009

Måndag- Känns som en bra dag!

Ny vecka, igen!
Min kropp börjar att återhämta sig nu eftr förra veckans cytobehandling. Illamåendet kommer dock om jag inte har något i magen. Så det är till att äta hela tiden. Men spela roll.
Cortisonet gör nog sitt till. Det gör dessutom, tror jag, att jag känner mig som en uppsvälld badboll. Samlar på mig mycket vätska. Men det är övergående :-)

Idag kommer busbarnen hem igen!!! Men innan dess blir det fika med Mia mums och ett träningspass på jobbet. Hade tänkt hinna möblera om innan de kommer också, men det kan bli knappt med tid.

Men nu är det dusch, prommis med hund sedan ovan i nämnd ordning!

Återkommer med blank panna!

1 comment:

Anonymous said...

Jag har behandling i morgon.. sen är jag behandligsfri en vecka.. tjohoo.. ska bli såååå skönt så..

Njut de dagar du kan...

Svullnar benen på dig? För jag tycker att du ska ta upp det där att du känner dig svullen.. för du kan ju få kissetabletter utskrivna...

Kram pys