Sunday, September 6, 2009

Tack!

Tack Pys!
Tack Ewa!
Tack Mia mums!
Tack J!
Tack M!
Vet inte hur jag ska kunna tacka er...
Ni får helt enkelt ett eget blogginlägg!
Min tacksamhet för er närvaro, även om det i vissa fall är via cyber, är ovärderlig!
Ventilation, kärlek, närhet och värme.
Det betyder mycket för mig just nu.
I morgon sker ett överlämnande som nog är det svåraste jag gjort, Men det är inte längre i mina händer.
Jag vet vad som finns i mina.
Stor stor kärlek.
Kärlek med stort K.

Natti, med önskan om fina drömmar

2 comments:

MassageLotta said...

Hej på dig, nu har jag tittat in till dig.....
Du verkar blogga om , typ allt, precis som jag...vi kommer att ses...
Hej!!

Anonymous said...

Det finns en kärlek.. en kärlek mellan kvinnor som har fått bröstcancer.. en kärlek som är ren sann och faktiskt ganska självklar.. och den kommer smygande.. den där dagen när man fått beskedet.. och så möter man den första som har samma diagnos som en själv.. den där första som faktiskt förstår till 100%... den där som vet vad det rör sig om.. den där med samma blick.. samma tankegång.. samma sätt att se på livet... de finns där.. plötsligt.. och plötsligt så ser du dem på stan.. de där som tittar på det där andra sättet.. det där sättet som säger: Jag förstår precis.. jag är också drabbad...

Kram Pys