Friday, July 31, 2009

Redan augusti

Först vill jag tacka ALLA inblandade i gårdagens drabbning!!!
Vilken kväll!
Vilka hjärtan!
Vilka underbara människor ni är!
Trevligt, otroligt roligt men också djup.
Stort tack från mitt hjärta för att jag får vara den jag är och får möjlighet att dela med mig av mig själv.
Fotobevis kommer så småningom :-))


Augusti månad innebär kräftor och surströmming.

Skolstart och rutiner.

Allt på gott och ont.

Lillassyter A fyller år också och vän M´s dotter J fyller samma dag! Den 12.

Jag ska jobba lite nästa vecka hade jag tänkt, det jag orkar.

Hoppas det funkar, annars blir jag besviken!

Lillson fyller strax år också... Han blir 8!! Otroligt!

Nu ska jag titta lite på TV och vila en stund.
Sen är nog Hjärt på ingång.

Maximal och total Kärlek
Störst
Finast
Vackrast

No comments: