Friday, July 3, 2009

Fredagens första kaffe

Klockan är sju..
Dagens första och näst sista kaffe. Dags för nedtrappning, BIG time. Minst ett halv kilo i veckan går åt, det kan inte vara sunt... Stackars mage!

Solen skiner också idag från blå himmel, kanske något svalare.
Undrar hur denna dag ska förlöpa, har lite beslutsångest.
Barnen måste klippa sig. Jag har lite ont i halsen och känner av möjlig urinvägsinfektion. Vill åka och bada och sola nu medan jag kan och medan det är fint väder.

Hjärt jobbar sista timmarna nu innan hans semester börjar. Undrar om det blir lite fira ikväll?!
Något gott blir det nog i alla fall!!

Har försökt förlika mig med mig själv utan hår. Har kommit dit nu tror jag.
Lägger in en bild på Snagg och en på Elvira nu. Bära eller brista. Kommer inte alltid att bära peruken så lika bra att ni får se medan det i alla fall finns lite kvar.
Idag blir det bad utan peruk!!




















Önskar er en underbar fredag!!


Puss och kram

3 comments:

Anna said...

Hej! Tack för din kommentar i min blogg. Blir så glad för alla kommentarer! Det känns skönt och sorgligt att inte vara ensam. Kommer följa din blogg också. Lycka till! // Anna

Rebecka Möller said...

Hej hej, måste säga att jag tycker du är vacker både med och utan peruk. Peruken ser naturlig ut. Men du är en av få som också passar i snaggat. Fortsätter läsa om din "resa". Kram Becka

Pernilla said...

Du är så snygg:))) Med eller utan peruk! Hoppas du får en fin helg innan din stora dag nästa vecka. Du är säkert jätte nervös men allt kommer att gå bra. Kram på dig!