Wednesday, July 8, 2009

Mittnytt

Lunchnytt...
Vilat en stund efter major oro i magen....
Svårt att äta. Rostat bröd verkar gå bra men det kan man väl inte leva på!?
En kanelbulle har jag lyckats klämma också hehe.
En stund i taget.
Tagit mera piller och hoppas att det orndar upp sig.

Var till distriktssköterskan nu på morgonen också. Bandagetapen släppte runt min piccline igår kväll när jag duschade. Känns mindre kul att det är öppet rakt in till själva insticket i armen... Hon plåstrade om med mera duschvänlig tape. Så nu kanske jag står mig till på tisdag då det är dags för "stora" omläggningen av piccline. Hoppas de vet vad de gör.

Undrar om barnen kommer i eftermiddag/kväll. Vad ska man äta?? Förslag mottages varmt!
Får lite halvpanik hemma när det är alldeles tyst och lugnt. Hjärt är ju inte heller här...

Ska försöka trycka en macka till. Youghurt verkar funka också så det blir det till.

Återkommer med kvällsnytt!

No comments: