Monday, July 13, 2009

Tack!

Tack för fina kommentarer, mail, tips, stöd, råd och peppning!

Idag, ytterligare en fullträff!
Mår bra och full av energi. Jobbat 4 timmar idag!! Skönt att känna att jag gör någon nytta, annan än att slita ut madrass och soffa. :-))
Kryper i fingrarna och i kroppen. Vill så mycket!!
Fortfarande lika mycket energi kvar!

Läst på en annan blogg om just medel mot illamående... Kan en biverkning vara just illamående? Hon, precis som jag, slutade må illa när man slutade ta ondansetron...
Tillfällighet??
Kanske..
Möjligt?
Ska kolla upp det till nästa gång.

Snart åker barnen till sin pappa. Det kommer bli otroligt tomt..
Alltid lika sorgligt, alltid lika tomt. Vill helst inte missa en sekund.
Det dåliga samvetet att inte heller denna sommar ha råd eller möjlighet att göra något med barnen, det gnager inuti. Men kan inte heller denna gång, inte heller denna sommar, göra något åt situatioen. Men denna sommar, det var ju den här sommaren det skulle hända.
Det hände massor i och för sig, utom det vi ville. Tur att de har en pappa som har möjlighet att göra saker med de. Tack!! :-)

Nu ska jag äta lite sen blir det en tur, åt nåt håll!
:-)

Ha en bästa kväll!

1 comment:

Marie Viklund said...

Hallå Ima
Visst är det jobbigt att behöva tänka på ekonomi mitt i allt annat elände.
Ville bara tipsa om att det finns olika fonder man kan söka bidrag ur. Själv fick jag bidrag till en rekreationsresa för HELA familjen (vi åkte till Turkiet). Man kan även söka till peruker, ökade omlevnadskostnader, flärdbidrag m.m.
Ta kontakt med en kurator, de vet vilka fonder man kan söka ur och hjälper dig att söka.
Kram Marie