Saturday, July 11, 2009

Viskar...

Jag vill, men vågar inte skrika ut det högt!
Så jag viskar, tyst tyst, och det får stanna mellan dig och mig..
Jag mår inte illa!!
Inte än, inte nu i alla fall.
Klockan är åtta och jag har varit vaken i tre timmar. Ätit en försiktig frukost med macka och te, för det är då det brukar sätta fart ordentligt.
Men mackan är svald sen en stund tillbaka, snart dags för temugg nummer två!
Känner mig dessutom piggare idag.
Mer ont i ryggen, men är det konstigt eller?? Har ju mest legat eller suttit senaste tre dygnen.
Jag mår mycket bättre och håller mina tummar och tår att det ska hålla i sig resten av dagen. Ett välkommet break! :-)

Hjärt jobbar idag, kommer under eftermiddagen.
Barnen är hemma, vi får se vad vi hittar på idag.
Lite sol idag i alla fall!
Ska snart ut på prommis med hunden!

I´ll be back!

1 comment:

Pernilla said...

Hej igen!! Gud vad skönt för dig sammma här. Vaknade i morse o det var som att vakna upp från en mardröm. Hoppas nu det håller i sig:))))))))))))))))))))) Kämpa på fina du!!