Wednesday, July 1, 2009

Onsdag och mitt i veckan

Mulet just nu, de har lovat sol så vi får se. Bad lär det i alla fall bli hur som helst!
Badat varje dag nu tror jag...

I morgon Torsdag så börjar på sätt och vis ett nytt liv!
Hur då?? Jag återkommer till det längre fram :-)
Skål för det!

Hjärt jobbar idag också, jobbar fram till fredag, sen har han semester. Nedräkning big time.
Han följer med mig på tisdag på min första behandling, hoppas hinna med även behandling nummer två innan har börjar jobba igen. Annars får jag försöka ragga upp någon annan som kan tänka sig att följa med. Känns lite läskigt att åka själv. Verkar som att jag blivit lite fegis... :-)
Hjärt, bästis!
Nu e klockan 08:15. Om en timme och en kvart ska det enligt SMHI vara sol här... Hur tänkte de då undrar jag?
Kanske hinns med en fika i centrum under dagen?!

Resten av veckan ser ut ungefär så här:
I morgon kl 10.00 SÖS och ny mammo och UL av knölen, i mitt redan opererade bröst, som inte har försvunnit.
Sen blir det att flanera i stan några timmar, ska till Sabbatsberg och terapeut J klockan 15,00. Sen får jag åka hem. Mitt på dan ska jag ringa Huddinge också för att få provsvar.
Fredagen känns lugn så här långt.
Hjärt kanske stannar här under även under helgen vi får se.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite recept :-)
Förbereda mig för solen, hehe


Solsken!

No comments: