Wednesday, July 29, 2009

En ny bra dag känns det som!

Dagen efter cellgiftsbehandling.

Vaknade strax före sex då Hjärts klocka ringde. Han är och tränar nu, så duktigt!
Jag är snart där också. Men jag får nöja mig med att gå så länge.
Vaknade ganska pigg, känner inte av något illamående just nu, sen är det ju inte så att jag slänger mig över kylskåpet direkt. Aptiten finns inte riktigt. Men vad gör väl det om man slipper illamående?!
Känner dock av svampinfektion.
Men känns överkomligt det också :-)
Tog alla mina piller det första jag gjorde för att mota bort ev "illiggeter".

1 Emden 80 mg
1 Granisetron
8 Betapred
1 Primperan
1 Levaxin
2 Etaplpha

Morgonens skörd :-)

Soligt idag!! Äntligen! Beachday! Struntar just nu lite i att jag inte ska/bör fläka ut mig i solen, lite måste jag ju få njuta i alla fall. Samla lite bra energi från solens strålar.

Del nummer två av mitt gästblogginlägg kommer att finnas på Anders Sundins blogg på

http://anhorigfonden.se/blogg.php
Kommer också att lägga ut den i min blogg, i sin helhet.
Nu ska jag kolla tvättstugan och köra igång några maskiner tvätt!


Kramr

No comments: