Friday, April 24, 2009

Tidigt...

Usch, klockan e halv fem och jag ska strax gå ut med hund och sedan till jobbet.
Kaffe och macka nu plus att det blir en mmacka med till jobbet också.

Har ökat på min aloe mängd. Tänker testa och se vad det ger! :-) Det är i alla fall naturligt och något som min kropp är van med. Dricker ca ½ liter per dag, beredd att öka på det om det skulle kännas så. För att tillföra maximalt med näring och "lagra" lite energi och friskhet och för att hålla mig frisk förstås.

Dessutom så började jag i går kväll att smörja in Dumbobröstet med MSM salva. Metylsulfonylmetan, det är en kombination av två ämnen (metyl och svavel) som tillsammans kan motverka att Homocystein (som enligt vissa forskare kan vara boven i dramat i vissa cancersjukdomar) bildas i kroppen. Desstutom så innehåller den Aloe vera och har dess goda egenskaper, ger näring till friska celler och ökar därmed läkningsförmågan och gör huden spänstigare. Känns som ett bra alternativ nu tre veckor innan operation!
Ska mota bort den rackarn!!
Han e inte välkommen!

Nu ska jag ut med hund sen är det race på E18! Du eller jag först Ewa?! Hehe

Ha en bästa dag!!

No comments: