Monday, April 20, 2009

Dagen som är

Ingen vanlig dag på jobbet i alla fall.
Sparlågehjärnan ligger lågt även jobbdagar tydligen! :-) Svårt att ta in eller åtminstone förstå den enklaste informationen, känns underligt. Brukar vara ganska kvick annars. Såna här dagar får man vara glad att man inte jobbar på ackord haha, då hade det blivit vatten och bröd, i bästa fall! :-) Allting har typ gått i värsta bästa slowmotion. Men det kommer att bli bättre. Det här var första dagen av kommande så det är cool. Jag har förståelse runt omkring mig, så det är mest jag som blir galen av att det inte funkar som det "brukar".
Jag avslutade min arbetsdag genom att fika med två av mina vänner från jobbet. Det var mysigt och skönt. Tack Ewa och Maud! Blev lite shopping med Maud också :-))

Mina smågos (mina barn) är hos sin pappa denna vecka, den äldste är och spelar bandy och kommer så småningom. Bra att träna på att ha det tyst omkring sig också.
Har gjort pastasallad med kassler och en massa grönsaker, ska bli mums! Men väntar lite med att äta tills jag får sällis. ;-))

Pratat med mentor Magnus... Hårt, men han e så sann! Skönt att prata! Tack Magnus!! Måste försöka släppa lite av mitt kontrollbehov, men ack så svårt. Ska träna på det i alla fall! :-)

Nu e det promenad med hunden, sen e det snart mat :-)

Ima

No comments: