Wednesday, April 29, 2009

Kväller

Städat lite, tvättat lite, ätit lite och myst med barnen lite. :-)

Myst med älskling lite! :-) Skönt att ha dig nära, även om du alltid är med mig, bästis!
Kär och galen! Så är det bara!

Tack Gumms för Gojibär tipset!! Var till ICA för att handla toapapper och COCA-COLA så det blev lite Gojibär också!! Naturligtvis! Hehe lite lustig smak, men vad gör väl det?!
Googla Gojibär så får ni se!!
Här ska prepareras!

Mår fortfarande oförskämt bra! Jag som var orolig för hur jag skulle må efter protessnacket. Men det känns lugnt. Kan andas normalt och känner mig stabil, till skillnad mot tidigare i veckan. Detta en av de bättre dagarna sen beskedet faktiskt. Det kanske går upp och ner?!

Lillson har lagt sig, mellanson är hos sin pappa, och storson datar sig. JAg ska också natta mig mig nu. I morgon är det dags att åka en sväng till ALB igen för ny röntgen av lillsons gipsade fingrar. De vill vara säkra på att det sitter som det ska.

Så... sovgott alla!
Natt natt

3 comments:

Amanda said...

låter som om du haft en bra ima. och tack för din kommentar på min blogg. jag kommer att fortsätta läsa din blogg o följa din kamp mot denna dumma dumbo som du kallar cancern. Jag hoppas och tror att du blir frisk. Miljoner styrkekramar o varmaste tankar Amanda

Amanda said...

låter som om du haft en bra dag ima. tack för din kommentar inne på min blogg med förresten. jag kommer att fortsätta följa din blogg o din kamp mot den där dumma dumbon.
jag hoppas och tror att du ska bli frisk. miljoner kramar o varmaste tankar Amanda

Annica said...

Tänker på dig varje dag och följer dina dagar via bloggen. Du är fantastisk, kusin!!

Kramar i mängd,
Annica