Sunday, April 19, 2009

För att jag älskar dig!

"För att jag älskar dig" Mikael Wiehe och Ebba Forsberg

Du äger min kärlek Fredde...

Tänker på dig hjärt när jag hör den här:

När regnet slår emot dig där du går
och du är fredlöst villebråd
då vill jag va med dig i tusen år
för att jag älskar dig

när nattens stjärnor börjar visa sig
och ingen finns där som kan trösta dig
då ska du alltid ha ett hem hos mig
för att jag älskar dig

Jag vet du inte har bestämt dig än
men du kan tro på mina ord
och jag förstod redan för längesen
det är vi två som hör ihop

Jag kan offra allting, som jag har för dig
krypa naken genom staden för dig
ingenting kan någonsin hindra mig
för att jag älskar dig

Nu rasar stormen över öppet hav
och genom sorgens mörka skog
framtidens vindar blåser himmelen klar
allting ska bli mycket bättre än du tror

Jag vill se dig lycklig, jag vill se dig glad
ge dig allting som du velat ha
allting som du drömt om ska bli av en dag
För att jag älskar dig

No comments: