Thursday, April 30, 2009

Morgon!!

Barnen har gått till skolan. Jag la mig i soffan och tittade lite på tvn. som vanligt inget att se på.
Gick upp och gjorde mig en frukostdrink.

2 msk goji bär
1dl Aloe vera orginal
2 msk frysta hallon/blåbär
½ dl havremjölk
½dl proviva blåbär

Mumma!! Kanongott verkligen!

Ska ringa chefen om en stund för att uppdatera honom lite, samt vad jag tror om nästa vecka.
Ska på läkarbesök på onsdag och samtal med terapeuten på torsdag. Ska jag våga gå tillbaka nu? Andningen fungerar normalt även hitills idag, skönt. Men har skallvärk... Jag tror jag måste vänta med avgöra det. Vet hur det känns på söndag eller måndag. Måste ju i alla fall ha läkarintyg från och med måndag. Kanske jobba halvtid?? Då hinner jag ju även med läkarbesök och annat. Äsch avvaktar få se.

Ska studsa in i duschen nu, ska ju till ALB idag med lillson.
Sol och fint väder!! Underbart!

"Många åker och fiskar hela livet, utan att någonsin förstå att det inte är fisken de är ute efter" Henry David Thoreau

1 comment:

Mia said...

Åhh va kul, du har köpt gojjibär nu..:)