Thursday, June 18, 2009

Post i brevlådan

Kom hem, efter att ha skjutsat storson till jobbet och efter att ha fikat med mina vänner, och hade ett missat samtal på mobben från Försäkringskassan.
Hon ville jag skulle ringa på måndag. Menjag vet hur jag fungerar så jag ringde upp på en gång annars hade jag glömt bort det.
Fick information om Rehabkedjan och vilka kontroller som görs, om jag faktiskt kan jobba med något annat hos min arbetsgivare. Hur länge sjukpenningen räcker innan man blir utförsäkrad osv osv. Men jag vill ju jobba, men kan inte just nu och bör inte efter behandlingsstart, pga infektionsrisken. Tror hon förstod.

Post i brevlådan hade jag också. Behandlingen med cellgifter startar den 7 juli, kl 9,30.

Skänk mig en extra tanke då och skåla för en början på ett nytt liv! Ett rent liv!

Kramen

1 comment:

anna said...

Hoppas du får en härlig midsommar!med SOL!:):) kramar från anna