Thursday, June 11, 2009

Ovan molnen lyser alltid solen

Morgon alla!

Ytterligare en gråmulen dag. Vad är det för väder om man får fråga!? Sommar?!

Sovit som en klubbad säl i natt, helt slut efter gårdagens antiklimax. Laddar om batterierna och kör på.
Som vanligt tänker jag vara olydig hehehe det har blivit min nya nisch! :-)
Ska till terapeuten idag, hon befinner sig på Sabb närsjukhus. Där finns Dr Wadström...
Tänkte höra med honom om han kan tänka sig att lämna ett utlåtande om den "nyuppkomna" grejen i bröstet. Vänta i fyra veckor har jag inte lust med faktiskt.

Barnen är sista dagen i skolan idag. Storson jobbar. Ett helt skolår till har gått och man blir nästan lite sentimental. Minns hur det kändes sista dagen, innan sommarlovet, på väg till skolan. De e bra, ungarna, de kämpar på och gör bra ifrån sig!

Nu ska här duschas jag ska göra mig i ordning för färd in mot stan. Kanske blir sen lunch där också, vem vet...

So long

Snorpis

1 comment:

Mia said...

Ha en bra dag hjärt..:)