Saturday, October 24, 2009

Underbara lördag

En god natts sömn! Det var välbehövligt känner jag. Det har varit en tuff vecka.
Lite seg fortfarande idag. Illamåendet hänger över mig som bara ett halvgrått moln idag, så det är i alla fall lite bättre. Ska medicinera upp mig lite så kanske det försvinner helt.
Det underliga denna gång är att smaklökarna har satts lite ur spel. Det som brukar smaka på ett visst sätt smakar inte så idag. Inte ens en simpel kopp te. Kaffe är inte ens att tänka på. Har inte druckit kaffe på flera dagar när jag tänker efter. Ni som känner mig, vet att då är det nåt skumt.

Mäklaren fick i alla fall info igår ang besiktning och våra synpunkter på den. Vi tar itu med resten på måndag, när protokollet är i våra händer. Allt löser sig!! :-))
Lovar!
Alla vill vi ha ett bra avslut på affären, framförallt Hjärt och jag.

Mitt hår växer!! Undrar om det klarar av att sitta kvar efter sista behandlingen?!
Ser ut som en lite fågelunge i skallen. Lite glest på sina ställen och det ser ut som att jag har virvlar över hela huvudet för håret står åt alla håll. Jag som tyckte det var bångstyrigt redan innan....
Men vad gör väl det?! :-))
Det kommer tillbaka, känns som att det är det som betyder nåt.

Idag blir en lugn dag, troligen i soffan med en bok. I alla fall tills Hjärt kommer. Någon form av mat och gott dricka kan det tänkas bli sedan.
Städning och finputs inför visningen i morgon ska jag göra också.
Sen hoppas jag att den är såld.

Känner mig lite smått sprittig i kroppen, lite rastlös kanske.
Ska försöka få lite utlopp för det också. Kanske blir en tur till centrum och lite fönstershopping!? Vill köpa lite nya kläder, men det får bli sen. Men titta kan man ju göra!?
Så nu hopp in i duschen och få lite fart i spirorna!
Snart tillbaka!

1 comment:

Anonymous said...

Jag kan inte äta köttfärssås... Det smakar bara metall... och öl har jag inte druckit.. och jag som är öldrickare... det smakar också metall... och sen är det en del annat jag inte kan äta...

Godiset Marianne kan jag inte äta sen jag fick blodförgiftning.. och fick jättestark antibiotika.. så kräkpåsen var min vän då.. och då fick jag en påse med Marianne.. av min mamma.. vissa dagar kan jag inte ens se påsen förrän det börjar kännas...

Kram Pys