Monday, October 26, 2009

Tjoho!!

Måndag...
Dagen efter en,, på många många sätt, fantastisk söndag!!

Igår började Hjärt och jag med att köra tvättmaskin klockan åtta på morgonen. Men eftersom vi glömt ställa tillbaka klockan var den ju bara sju.. Folk måste ha trott att vi var galna!
Vi tvättade, pysslade, fejjade inför gårdagens visning av min lägenhet. De blev lika fint som sist :-) Tack Hjärt!
Vi ett tiden bar det iväg till Täbban och Hjärts syster för familjeträff och underbar fika. Du är kanon L!! Vilket bord du dukat upp åt oss!!! Mys med familjen!
Det var ett av hunden Olivias första kalas :-) Äppelkakan smakade nog bäst... (Hjärt!!!)

Fick ett samtal från mäklaren vid halv tre. Visningen hade gått bra 4 spekulanter hade varit där, så nu är det totalt 7, varav fem eller sex har skrivit upp sig som intresserade. Utgångspriset borde jag ju få då i alla fall?! Eller?
Så idag blir en magknipedag, igen!!! Vänta,, vänta och vänta. Budgivningen kommer att skickas till mig via sms, så efter det här ska jag byta sms signal. Man får ju ångest av signalen.

Jag käkade lite när vi kom hem, måste ju äta hela tiden de här dagarna innan cyton är ute ur kroppen. Annars tar illamåendet över. Undrar vad vågen kommer att sluta på??
Tidig sänggång förstås, helt slut :-)) Lite Wallander på tvn innan ögonlocken åkte ner.

Så idag blir det kanske en fika med Smul i Berga, samtal med mäklaren ang besiktningen av huset, och väntan på avslut på lgh affären.
Ska börja med lite frukost nu!

Snart tebax!

1 comment:

Anonymous said...

Jag gick ner 10 kg under min första cyto omgång... och det är väl ännu mer denna gången..

Det tar ett år för cyton att gå ur kroppen.. och om du strålas så tar det också en massa tid innan strålningen är ur kroppen...

Dessutom tar det 5 år innan hjärnan har blivit normal.. så det är bara att foga sig i situationen..

Hur är budet då?? Är ni nöjda..

Kram Pys