Tuesday, October 13, 2009

Fulldag!

Börjar med terapeutbesök nu på morgonen sen blir det läkarbesök och förhoppningsvis sista omläggningen av piccline!! Nästa tisdag är det sista behandlingen och då ska den UT!!! :-))
Förhoppningsvis blir det bankbesök under eftermiddagen och betalning av handpenning.
Sen är det att pyssla vidare här hemma inför fotografering av hemmet den ska ut på hemnet, jue.

Det snöar stora flingor här idag!!! Jösses..
Dags att åka om man ska kunna ta sig fram i trafiken, för det är väl som vanligt att folk kör som om det var första gången de ser vita flingor falla från skyn.

Ses under eftermiddagen!!

Bye!

2 comments:

Anonymous said...

jag ska ha kvar min port så länge jag bara kan.. den är mitt liv.. för jag ska ju ha behandling resten av livet...

Glädje idag..men måste smälta.. har inte riktigt gott in...

Kram Pys som försöker sprida lite kärlek..

Anonymous said...

Kramar om!