Saturday, October 3, 2009

Pirr i hela mig

Konstiga dagar har förflutit. Inte konstiga som konstiga, utan mera konstigt overkliga.
Dagarna har sprungit iväg, jag vet knappt vilken dag det är. Det är många planer och mycket som händer just nu.
Svårt att sova ordentligt på nätterna för att fanatasin skenar iväg. Måste strukturera upp lite!
Hjärt och jag har varit på banken, vi har sett ut ett radhus som vi VILL HA! Mer tänker jag inte säga just nu :-))
Men det är stora fina planer, rätt tid, rätt plats och det känns som det ska vara så NU. Så det är möblering som sker nattetid! NE jag vet... Det är inte klart förrän det är klart och än så är det långt ifrån. Jag måste fixa i ordning min lya också, det är det som tar mest tankekraft just nu.
Undrar hur?? Funderar allvarligt att betala någon för att fixa i ordning lister, målarfärg och alla hål, så det ser schysst ut inför visning.
Någon som känner sig manad??
Lämna en offert så får vi se! :-))
Nästa helg verkar få bli vår pysslar helg. Hjärt och jag får hjälpas åt att måla, rensa ur och fixa finlir så det blir schysst. Allt för att kunna mjölka så mycket kosing som möjligt.
Just idag, just nu så är situationen något märklig..
Hjärt har åkt och jobbat. Jag är uppe, knappt vaken ;-), sitter med en latte från statoil i någon annans lägenhet. Lånbyte kan man säga... Väntar på "jag vet inte vad" Hehe kan betecknas så! Visst smul?!
Kallt i dag ju.. Flera minusgrader och med hot om snö, i de mellersta delarna av Sverige, till helgen. Läskigt.. Vintersulor på snart alltså.

I morgon firar Hjärt och jag 1ÅR!!
ETT år tillsammans!
Det firar vi på ett speciellt sätt!
Det blir en ny fas i livet.
Hjärt, Du är bäst och jag älskar Dig!
Stort varmt hjärta och all kärlek!


Ps. Om det inte märks ändå, så vill jag bara förtydliga att jag mår bra efter tisdagens cytoststatika behandling. Lite lätt illamående, lite tröttare, men annars helt ok!! EN gång kvar bara! Det ska inte få ta mera plats i mitt liv nu.

Massa Varma Höstkramar

2 comments:

Mia said...

Klart man kan säga så..:) och jag kan inte vara mer tacksam för att du ställde upp och gjorde det här mindre jobbigt för mig.

Älskar dig av hela mitt hjärta♥

Anonymous said...

Det låter alldeles underbart...

Jag vill också bo i hus.. men jag har såna pretentioner.. att det nog inte går att lösa.. :-)

Kram Pys