Saturday, October 3, 2009

Kan inte hålla mig.. Som vanligt!

Mmm så var det det där med tålamod....
Mäter fixar och donar. Ska iväg och kolla in priser på lister och färg tänkte jag..
Måste och vill försöka fixa lite, NU!
Det kliar i fingrarna!
Kanske borde vila en stund med tanke på visst uppror i magen.. Men det hinner jag nog, sen! :-)
Kanske e typiskt Ima i ett nötskal :-)
Nu nu nu nu!
Undrar i mitt stilla sinne hur jag ska få hem 11 meter list... av en sort..hmm..
Det löser sig :-)
Kuligt!

Pussligt!

2 comments:

Anonymous said...

Ha en alldeles underbar 1-årsdag med Hjärt vännen!!! Kram! // Carina

Anonymous said...

Jag har två projekt på gång.. men när jag ska hinna om jag hinner.. det är en annan fråga...

Sen är det de där med pengar.. jag vill ha råd.. men har det nog inte.. fast det löser sig sa han som hade eld i håret.. eller hur det nu var...

Kram Pys